ბაზრის კვლევა
ჩვენი საბაზრო კვლევა ეფუძნება ოთხ სხვადასხვა მიდგომას:
რაოდენობრივი კვლევების განსახორციელებლად ვამუშავებთ ხელმისაწვდომი ბაზრის აუდიტის მონაცემებს საცალო ვაჭრობის, საავადმყოფოს და ანაზღაურების სეგმენტებში
ვიყენებთ ხელმისაწვდომი ბაზრის ხარისხობრივ ბაზას ჩვენი კლიენტების სარეკლამო საქმიანობის ანალიზის გასაკეთებლად
სხვადასხვა ბიზნეს სფეროში ვიყენებთ ფართო პერსონალურ ქსელს
მეორადი კვლევა
პროექტის მაგალითები:
ფარმაცევტული და სამედიცინო მოწყობილობების ბაზრის სხვადასხვა სეგმენტების ანალიზი (აივ/შიდსის ბაზრები, ტუბერკულოზი, ხერხემლის ქირურგია)
ტოპ გინეკოლოგიური ბრენდის ანალიზი (კატეგორიის და კონკურენტული გარემოს დეტალური განსაზღვრა, რეკომენდაციები შემდგომი რეკლამირების სტრატეგიებისთვის)
> 20 OTC კატეგორიების ანალიზი (კატეგორიის და კონკურენტული გარემოს დეტალური ანალიზი, რეკლამირების ძალისხმევის რაოდენობრივი და ხარისხობრივი ანალიზი)
ინტეგრირებული საბაზრო კვლევის ანალიტიკური სისტემის შექმნა